Agentura CzechTourism dnes odstartovala kampaň „Březnové hory“
Tato kampaň, na jejíž přípravě AHS ČR spolupracovala, má podpořit návštěvnost horských středisek v závěru zimní sezóny. Jedná se o online propagaci cílenou na domácí cestovní ruch, která poběží jeden měsíc a má za cíl motivovat k návštěvě našich hor i na konci zimy - podrobnosti naleznete v tomto shrnutí, ukázky vizuálů je možno shlédnout zde – banner 1, banner 2, banner 3, banner 4, banner 5, banner 6.
Společně s agenturou CzechTourism bychom chtěli požádat všechny zainteresované subjekty o podporu (sdílení) této kampaně a o doplnění zásoby obsahů a nabídek, které plánují ve střediscích na následující měsíc. Cílem je, aby byla ke kampani co nejvíce naplněna Landing Page Březnové hory – Kudy z nudy praktickým a zajímavým obsahem.